loading...
°•.موبایل اسلامی.•°
سلام عزیزان به وبلاگ ♥موبایل اسلامی♥ خوش اومدید امیدوارم لحظات خوب و خوشی رو دراین وبلاگ داشته باشید... راستش من زیاد به کار وبلاگ نویسی وارد نیستم،اما تمام سعیم رو خواهم کردکه برای راحتی شما عزیزان وبلاگ خوب و و پرباریو ساخته و اداره کنم واما در مورد وبلاگ: این وبلاگ ساخته شده تا مارو به خدای خودمون نزدیک تر کنه،البته من در حدی نیستم که به شما بگم چه کاری خوبه و چه کاری بد.چه بسأ شما عزیزان بیشتر از من در مسائل شرع بدونید،به همین علت نیز شما درخواست همکاری دارم.اگه تمایل داشتید با من همکاری کنید در قسمت نظرات بگید... در ضمن انواع نرم افزار های قرآنی نیز در این وبلاگ قرار خواهد گرفت... خدا پشت و پناهتون
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگی برای نزدیک کردنمون به خدا•که انواع نرم افزار قرآن و اسلامی و ادعیه و زیارات و اعمال و آموزش نماز و ... یه صلوات واسه ظهور امام زمان (ع) بفرستید... مارو هم توی نمازاتون دعا کنید...
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 18
  • بازدید سال : 223
  • بازدید کلی : 798